چگونه مي توانيم شادي پايدار را تجربه كنيم؟

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد.

چگونه مي توانيم شادي پايدار را تجربه كنيم؟

همزمان با Happy Day ، يك روانشناس گفت كه خوشبختي يك احساس دروني ثابت است: تلاش مداوم و موفقيت نتيجه گرا ممكن است منجر به خوشبختي كوتاه مدت شود ، اما اين به معناي خوشبختي پايدار نيست زيرا ذهن فرد براي يافتن نتيجه متمركز است. او اين كار را عملي مي كند. از تمام لحظات …

چگونه مي توانيم شادي پايدار را تجربه كنيم؟ https://titr-news.ir/2021/03/چگونه-مي-توانيم-شادي-پايدار-را-تجربه-كن/ تيتر نيوز Sat, 20 Mar 2021 01:58:14 0000 اجتماعي https://titr-news.ir/2021/03/چگونه-مي-توانيم-شادي-پايدار-را-تجربه-كن/ همزمان با Happy Day ، يك روانشناس گفت كه خوشبختي يك احساس دروني ثابت است: تلاش مداوم و موفقيت نتيجه گرا ممكن است منجر به خوشبختي كوتاه مدت شود ، اما اين به معناي خوشبختي پايدار نيست زيرا ذهن فرد براي يافتن نتيجه متمركز است. او اين كار را عملي مي كند. از تمام لحظات …

همزمان با Happy Day ، يك روانشناس گفت كه خوشبختي يك احساس دروني ثابت است: تلاش مداوم و موفقيت نتيجه گرا ممكن است منجر به خوشبختي كوتاه مدت شود ، اما اين به معناي خوشبختي پايدار نيست زيرا ذهن فرد براي يافتن نتيجه متمركز است. او اين كار را عملي مي كند. از تمام لحظات حاصل از همه لحظات ، تلاش و فكر لذت نبريد و در نهايت به هدف و نتيجه برسيد ، و بنابراين او خوشحال نيست.

سامان آسيابياني با ISNA در Kaftogo ، وي توضيح داد: خوشبختي حالتي ذهني است كه در آن فرد احساس خوشبختي و شادي مي كند ، به عبارت ديگر ، خوشبختي يك احساس مثبت است بدون احساس درد و احساس گناه كه رضايت و خشنودي ذهن را دارد كه رضايت از زندگي را تعريف مي كند. خوشبختي يك احساس دروني است كه در خارج از فرد با نشانه هايي از رضايت از زندگي و خلق و خوي خوب خود را نشان مي دهد.

وي افزود: “خوشبختي زماني حاصل مي شود كه فرد در طول زندگي خود تجربه كسب كند و از لحظه فعلي خود لذت ببرد و نسبت به آينده خود و انجام كارهاي زندگي خود اميدوار و خوش بين باشد. با احساس خوشبختي ، حتي اگر واقعاً اين باشد كه يك مرد كار مي تواند لذت ببرد عدالت ، نظم ، اعتماد و صداقت در محيط كار آنها و مي توانند از كار در آنجا احساس خوشبختي پايدار كنند.

به گفته آسياباني ، افراد خوشحال ذهن خود را بيش از حد درگير مشكلات نمي كنند ، به دنبال راه حل براي حل مشكلات نيستند ، كامل نيستند و از آنچه هميشه راضي هستند ، نيستند ، اما هميشه براي بهترين شرايط تلاش مي كنند. آنها براي سلامت جسمي هستند. آنها علاوه بر رعايت حقوق ديگران و لذت بردن از احترام ديگران براي حقوق خود ، به فعاليتهاي پيشگيرانه پرداخته و از زيبايي و نظم ظاهري خود مراقبت و محافظت مي كنند. از طرف ديگر ، آنها به زندگي خود متعهد هستند و سعي مي كنند تا جايي كه ممكن است شرايط شخصي ، شغلي ، اقتصادي و عاطفي خود را تطبيق دهند.

اين روانشناس درباره چگونگي حفظ احساس خوشبختي گفت: “افراد و دوستان در اطراف فرد مي توانند با تشويق اميد و حمايت رواني از اهداف و ايده هاي فردي و همچنين تعريف شرايط زندگي فرد ، به حفظ احساس خوشبختي كمك كنند.” در عين حال ، تعامل با افراد مثبت و خوش بين افكار منفي و دردناك را از بين مي برد و قلب فرد را در برابر اهداف و ايدئولوژي ها تقويت مي كند.

وي معتقد است كه با ترغيب برخي از دوستان و اطرافيان به نااميدي و افكار منفي ، فرد راه را به فاجعه درست و غلط زندگي هدايت مي كند و انسان را در نااميدي و نااميدي به سعادت و سعادت مي رساند. اميد و خوشبختي براي تفكر مثبت و خوش بينانه ضروري است.

وي ادامه داد: احساس خوشبختي در انسان منجر به اهداف ، پشتكار و اميد در شرايط دشوار مي شود و فرد را از بسياري از اضطراب هاي روحي نااميد كننده در طول زندگي و با تقويت ايمان نجات مي دهد. اين باعث تلاش بيشتر مي شود. “با مسائل غم انگيز كنار بياييد.” اتفاق مي افتد كه يك فرد خوشحال در آشفتگي زندگي با تجربه و خرد فراوان براي حل مشكلات زندگي خود و به تنهايي جلو مي آيد. اين مقايسه به تقويت اعتماد به نفس و اعتماد به نفس او كه بالاتر از گذشته است كمك مي كند.

آسياباني در پايان پيشنهادهايي را در اين زمينه ارائه داد و گفت: براي خوشبختي بايد با تكيه بر اينكه اين مشكل در زندگي نيز هست ، درمورد مشكلي در زندگي فكر كنيم. مانعي در پيش است كه مي تواند باشد حل كرد. با ذهنيت مثبت. پيش از اين فكر كنيد تا جنبه ها و راه حل ها را كشف كنيد و از روند طبيعي و تكراري حل مسئله در تاريخ زندگي ما آگاه باشيد تا از هر نوع ناراحتي و عصبانيت جلوگيري كنيد و به جاي فكر كردن و ايجاد نااميدي. ديوانگي ايجاد كنيد ، براي حل همه چيز گام هاي سريع برداريد و اعتماد كنيد با كمك خدا ، سعي كنيد مهارت ها و توانايي هاي ما را بهبود بخشيد تا مشكل را حل كنيد و از دست دادن عصبانيت و شادي جلوگيري كنيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.