ماجراي خيابان گردي فرامرز صديقي بازيگر معروف

بر اساس گزارش ها عنوان؛ ويديوي فرامرز صديقي هنرمند پيشكسوتي كه عكسش روز گذشته با بازخوردهاي زيادي در فضاي مجازي مواجه شد، منتشر شده است. پرويز پرستويي شب هفتم آذرماه تصويري از فرامرز صديقي منتشر كرد كه به سرعت در فضاي مجازي منتشر شد و كاربران با گريه و شكايت از وي از ظلم و …

منبع :
ماجراي خيابان گردي فرامرز صديقي بازيگر معروف

ماجراي خيابان گردي فرامرز صديقي بازيگر معروف https://ijmarket.com/blog/ماجراي-خيابان-گردي-فرامرز-صديقي-بازيگ/ ايجي ماركت Wed, 01 Dec 2021 13:31:50 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/ماجراي-خيابان-گردي-فرامرز-صديقي-بازيگ/

بر اساس گزارش ها عنوان؛ ويديوي فرامرز صديقي هنرمند پيشكسوتي كه عكسش روز گذشته با بازخوردهاي زيادي در فضاي مجازي مواجه شد، منتشر شده است. پرويز پرستويي شب هفتم آذرماه تصويري از فرامرز صديقي منتشر كرد كه به سرعت در فضاي مجازي منتشر شد و كاربران با گريه و شكايت از وي از ظلم و …

منبع :
ماجراي خيابان گردي فرامرز صديقي بازيگر معروف

بر اساس گزارش ها عنوان؛ ويديوي فرامرز صديقي هنرمند پيشكسوتي كه عكسش روز گذشته با بازخوردهاي زيادي در فضاي مجازي مواجه شد، منتشر شده است.

پرويز پرستويي شب هفتم آذرماه تصويري از فرامرز صديقي منتشر كرد كه به سرعت در فضاي مجازي منتشر شد و كاربران با گريه و شكايت از وي از ظلم و فساد سينما و ناآگاهي اهالي سينما گلايه كردند. عكس منتشر شده به نظر مي رسد از اين ويدئو گرفته شده باشد.

دستور پيگيري فرامرز صديقي

دستور پيگيري فرامرز صديقيدستور پيگيري فرامرز صديقي

در پي انتشار مطلبي از پرويز پرستويي درباره وضعيت فرامرز صديقي نوازنده پيشكسوت فرهنگ و ارشاد اسلامي، رئيس سازمان سينمايي و صندوق اعتباري هنر را موظف به بررسي و پيگيري كرد.

جديدترين مورد فرامرز صديقي

جديدترين مورد فرامرز صديقيجديدترين مورد فرامرز صديقي

در سال گذشته به دنبال بازيكني بوديم كه با اينكه شماره تلفنش را دريافت كرده بوديم، نتوانستيم با او تماس بگيريم و پيگيري برخي از همكارانش در سينما نشان داد كه آنها هم آهنگ مي خواهند. از او مي آيند حالا ويروسي شدن تصوير اين هنرمند او را در گروهي پر از فانتزي نشان مي دهد.

پرويز پرستويي شب 17 آذر عكسي از فرامرز صديقي – بازيگر و كارگردان قديمي سينما – منتشر كرد كه به سرعت در فضاي مجازي منتشر شد و همه آه و سوگوار شدند و از ظلم و شقاوت سينما و جهل گريه كردند. توسط اهالي سينما

فرامرز صديقي بيش از يك دهه است كه هيچ فيلم و سريالي نساخته و خبري از او نيست. همكارانش هنوز او را با آن صداي خاص و گفتار جذاب و قد و چهار شانه به ياد مي آورند، اما عكس منتشر شده تصوير شكسته او را نشان مي دهد به طوري كه در ابتدا به سختي مي توان فهميد كه او بازيگر احمدرضا «آخرين هواپيما» درويش است و «دندان مار» مسعود كيميايي.

در ميان سوالاتي كه با نگاه كردن به اين عكس پيش مي آيد و بيشتر آن حول محور ضعيف بودن آن مي چرخد، يكي از مهمترين سوالات اين است كه عكاس و اولين منتشر كننده اين عكس كيست؟ چرا كه پاسخ به اين سوال مي تواند پاسخي به رمز و راز و سوالات ديگر درباره پيشينه و وضعيت زندگي اين هنرمند باشد.

پست هاي مرتبط:

كساني كه فرامرز صديقي را تا حدودي مي شناسند، مي گويند كه او مردي بردبار است و اصلاً نمي خواهد در مورد مسائل خاصي صحبت كند، تا جايي كه مي تواند واقعه يا ماجرا را كاملاً انكار كند. او به عنوان يكي از اولين فيلم‌هايش كه چند سال پيش شنيده بود، هرگز در مورد خودش صحبت نكرد و گفت كه اصلاً آن فيلم را نساخته است. چند تا عكس با اسم فيلم هست ولي كپي از فيلم باقي نمانده.

برخي از همكاران سابق صديقي گفتند كه او روحيه گشاده رويي داشت به همين دليل بسياري از كساني كه در سال هاي گذشته به دنبال او بودند نتوانستند با او ملاقات يا صحبت كنند. پرويز پرستويي در دل نوشته خود به اين موضوع اشاره كرده است كه در فيلم «قاتل اهلي» از مسعود كيميايي پيروي مي كنند اما او نخواسته پاي عوامل توليد را باز كند!

بنابراين در كنار ساير ايده‌ها، گفته مي‌شود آنچه از اين بازيگر در فيلم جديدش ديده‌ايم، مي‌تواند ناشي از تصميمي داوطلبانه باشد كه مي‌تواند ناشي از شرايط كنوني و سياست‌هاي ظالمانه سينما باشد. مانند نوعي مبارزه است كه به تنهايي ختم شده است. مبارزه اي كه خيلي هاي ديگر به سينما مي رفتند و گاهي با اين هنر خداحافظي مي كردند اما وسوسه مي شدند كه برگردند.

با اين حال به نظر نمي رسد فردي كه سال ها خود را از همكارانش دور نگه داشته است، انتشار اين عكس را از قبل آغاز كرده باشد.

به گزارش دايره المعارف سينماي ايران به قلم عباس بهارلو، فرامرز صديقي در سال ۱۳۲۸ در سقز به دنيا آمد و فارغ التحصيل از دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران بود و در سال ۱۳۴۷ فعاليت تئاتري خود را در آنجا آغاز كرد.

او فعاليت خود را در سينما با بازي در فيلم «چشمه» به كارگرداني آربي آوانسيان آغاز كرد و از جمله بازي هايي كه انجام داده مي توان به «ويس و رامين»، «بازرس»، «قيمت» و «كت» اشاره كرد. .

صديقي پس از دگرگوني مسعود كيميايي «تيغ و ابريشم»، «سايه هاي غم» شاپور قريب، «روزنه» جمال شورجه، «آخرين پرواز» احمدرضا درويش، «دندان مار» مسعود كيميايي، پوران درخشنده، «زمان گمشده» «دادستان» «بزرگمهر رفيع» محبوب «علي حاتمي»، گروه عشق «سعيد حاجي ميري»، «عشق كافي نيست» و «مارال» از مهدي صباغ زاده، «قدمگاه» از محمدمهدي عسگرپور و هزاران زن مثل من. توسط رضا كريمي بازي كرده اند. او در سال 71 فيلم شكار را كارگرداني كرد.

سريال هاي «داستان شهر»، «گمشده»، «كلانتر»، «دايره شك» و «روز عقاب» از معروف ترين سريال هاي اين بازيگر هستند.

آنچه برخي در حال يادگيري هستند:

گردآورنده: علي اكبر رضايي

منبع :
ماجراي خيابان گردي فرامرز صديقي بازيگر معروف

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.