ريزش بورس هاي جهاني – سلام دكتر

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد.

ريزش بورس هاي جهاني – سلام دكتر

بيشتر شاخص هاي عمده كالاهاي جهان سقوط كردند. به گزارش بلومبرگ ، طبق اعلام شركت بين المللي مالي ، كه از ابتداي رسوايي 24 ميليارد دلار بدهي جهاني ديگر به خود اختصاص داده است ، به دليل شيوع كرون ، بسياري از كشورهاي جهان با افزايش شديد بدهي روبرو شده اند. 281 تريليون دلار. نسبت …

منبع: مجله پزشكي سلام دكتر
ريزش بورس هاي جهاني – سلام دكتر

ريزش بورس هاي جهاني – سلام دكتر https://hydoc.ir/ريزش-بورس-هاي-جهاني-سلام-دكتر/ https://hydoc.ir/ريزش-بورس-هاي-جهاني-سلام-دكتر/#respond سلام دكتر Thu, 18 Feb 2021 02:12:41 0000 رسانه عمومي https://hydoc.ir/ريزش-بورس-هاي-جهاني-سلام-دكتر/

بيشتر شاخص هاي عمده كالاهاي جهان سقوط كردند. به گزارش بلومبرگ ، طبق اعلام شركت بين المللي مالي ، كه از ابتداي رسوايي 24 ميليارد دلار بدهي جهاني ديگر به خود اختصاص داده است ، به دليل شيوع كرون ، بسياري از كشورهاي جهان با افزايش شديد بدهي روبرو شده اند. 281 تريليون دلار. نسبت …

منبع: مجله پزشكي سلام دكتر
ريزش بورس هاي جهاني – سلام دكتر

بيشتر شاخص هاي عمده كالاهاي جهان سقوط كردند.

به گزارش بلومبرگ ، طبق اعلام شركت بين المللي مالي ، كه از ابتداي رسوايي 24 ميليارد دلار بدهي جهاني ديگر به خود اختصاص داده است ، به دليل شيوع كرون ، بسياري از كشورهاي جهان با افزايش شديد بدهي روبرو شده اند. 281 تريليون دلار. نسبت سهم به توليد ناخالص داخلي نيز در اين مدت به 355 درصد رسيده است. به گفته اين شركت ، روند افزايش بدهي بين المللي در سال جاري نيز ادامه خواهد داشت و افزايش 10 تريليون دلار بدهي جهاني يك پروژه جهاني بوده است.

همانطور كه انتظار مي رفت ، بسته شدن تجارت گسترده و محدوديت سفر در اروپا پس از شكستن ركورد قبلي ، منجر به كاهش شديد توسعه اقتصادي شد. اداره آمار اتحاديه اروپا گزارش نهايي خود را در مورد توسعه اقتصادي كشورهاي اروپايي در سه ماهه چهارم سال 2020 منتشر كرد ، بر اساس آن رشد كلي اقتصادي 19 كشور عضو و كشورهاي اتحاديه اروپا 27 منفي 0.6٪ و منفي 0.4 است ، به ترتيب. به طور متوسط ​​رشد سه ماهه قبلي در منطقه يورو ، اين رشد 13 درصد و در اتحاديه اروپا 12.1 درصد كاهش يافته است.

رئيس جمهور آمريكا و چين ، جو بايدن و شي جين پينگ براي اولين بار تلفني صحبت كردند و انتظارات تجاري را براي كاهش تنش بين دو برنامه برتر جهان افزايش دادند. انتظار مي رود روابط بين دو كشور از زمان رياست جمهوري ترامپ بهبود يابد ، اما بعيد است هر دو كشور به سطح عادي روابط برسند. مقامات جمهوري خواه در كنگره و سنا بايدن را مورد انتقاد قرار داده و وي را به تباني با چين متهم كرده و از وي خواستند موضع تندي نسبت به پكن داشته باشد.

طبق گزارش جديد كميسيون اروپا ، رشد متوسط ​​اقتصادي 19 كشور منطقه يورو 3.8 درصد خواهد بود كه 0.8 درصد بيشتر از برآورد قبلي است ، اما پيش بيني رشد اقتصادي اتحاديه اروپا با 3.7 درصد به جاي 3.9 درصد قبلي. وجود دارد. اتحاديه اروپا انتظار دارد كه اقتصاد تا سال 2022 به سطح قبل از كرونا برگردد ، اما بهبود اقتصادي در برخي كشورها بيشتر طول مي كشد. پيش بيني مي شود اين محدوديت ها تا ماه مارس برقرار باشد.

جروم پاول – فرماندار بانك مركزي ايالات متحده با تأكيد بر اهميت حفظ سياست هاي مالي فعلي ، گفت: بازار كار در وضعيت شكننده اي به سر مي برد و بايد تا رسيدن به ترازنامه به حمايت از آن ادامه دهد. وي در گفتگو با اعضاي كلوپ اقتصادي نيويورك هشدار داد كه دستيابي به اشتغال تمام وقت به هيچ وجه كار آساني نيست و نياز به اقدامات بيشتري است ، هم در سياست و هم در زمينه. پاول همچنين با ادامه روند فعلي نگراني ها در مورد افزايش شديد تورم را توجيه كرد ، اما قول داد كه فدرال رزرو تمام تلاش خود را براي كنترل اوضاع انجام خواهد داد.

بانك فدرال تورم بالاي 2 درصد را هدف قرار داده است ، اما با وجود هجوم نقدينگي زياد به بازارها ، تورم آنچنان كه انتظار مي رود سريع نيست ، بطوريكه بزرگترين نرخ تورم جهان در 12 ماه منتهي به ژانويه افزايش يافته است بدون تغيير نسبت به مدت مشابه ماه گذشته به 1.4 رسيده است. درصد ، كه 0.1 درصد كمتر از نرخ قبلي است و بالاترين تورم ثبت شده در ايالات متحده در چهار ماه گذشته است. بسياري از تحليلگران بر اين باورند كه فدرال رزرو ايالات متحده نرخ بهره را در سطح فعلي خود حفظ خواهد كرد.

صورتهاي مالي منتشر شده بسياري از شركتهاي بزرگ نشان مي دهد كه سود به تدريج در حال افزايش است و تقاضا تا حدي احيا مي شود. با وجود كاهش شديد سرمايه گذاري هاي جديد ، انتظار مي رود سطح فعاليت اقتصادي تا پايان سال جاري به بيشتر سطح قبل از تاج برسد. طبق اعلام سازمان بهداشت جهاني ، منبع پروتئين كرونا احتمالاً حيواني است و ايده توليد آن در آزمايشگاه امكان پذير نيست ، اين مي تواند زنگ خطري براي انتشار پروتئين هاي ديگر از يك حيوان به حيوان ديگر باشد.

در نتيجه ، بيش از 110 ميليون و 223 هزار و 612 مورد تاج گزارش شده است كه از اين تعداد 2 434 ميليون و 561 نفر جان خود را از دست داده اند. در ميان كشورهاي مختلف ، بيشترين تعداد مربوط به ايالات متحده با 500،367 نفر ، برزيل با 240،983 نفر ، مكزيك با 175،986 نفر ، هند با 156،038 نفر و انگليس با 118،933 نفر است.

آرتور هوگان ، تحليلگر عمده محصولات در آژانس امنيت ملي ، گفت: “اكنون زمان آن است كه توجه بازاريابان و فعالان بازار را به شاخص هاي اصلي جلب كنيم.” خبر رسوايي اميدواركننده تر از هر زمان ديگري است ، اگرچه هنوز راه طولاني در پيش داريم اما مي توان نشانه هاي پيشرفت كند در بسياري از بخش ها را مشاهده كرد. با توجه به دسترسي خوب و قوي تنظيم كننده هاي مالي ، بازارها نگران ناتواني سياست هاي مالي و مالي در حمايت از توسعه اقتصادي نيستند.

بورس سهام ايالات متحده

در وال استريت ، بيشتر سهام نزولي هستند تا اين كه دو شاخص از سه شاخص اول پايين تر از روز گذشته بسته شدند. شاخص داوجونز متوسط ​​صنعت با 0.04 درصد افزايش نسبت به روز گذشته در 31534.48 بسته شد.

شاخص S&P 500 با افت 0.29 درصدي به 3921.12 واحد رسيد و شاخص مهم ديگر سهام ايالات متحده ، Nasdaq Composite ، با 0.92 درصد كاهش در 13918.45 واحد ايستاد.

بورس هاي تحصيلي اروپا

در بازارهاي سهام اروپا ، بورس اوراق بهادار لندن “Fetsy 100” 0.56 درصد پايين تر از روز گذشته بسته شده و در 6710.90 واحد بسته شده است. شاخص “Dex 30” در بورس اوراق بهادار فرانكفورت در آلمان با كاهش 1.1 درصدي به كار خود پايان داد و در سطح 13909.27 سهام قرار گرفت و شاخص “كك 40” بورس پاريس با تغيير 0.36 درصدي در سطح 5765.84 واحد بسته شود. در مادريد ، شاخص Ibex 35 با افت 0.38 درصدي به 8122.70 واحد رسيد.

بورسيه هاي آسيايي

در بورس هاي سهام آسيا ، شاخص ها متفاوت است. شاخص Nikkei 225 در بورس توكيو با افت 0.58 درصدي به 30292،19 واحد رسيد. شاخص “Hong Sang” در بورس اوراق بهادار هنگ كنگ 1.1 درصد رشد كرد و در 31.084.94 بسته شد. در چين ، شاخص كامپوزيت شانگهاي 2.14 درصد افزايش يافت و در 5807.72 بسته شد.

در استراليا ، شاخص S&PS & S 200 در معاملات سيدني 0.46٪ بالاتر و در 6885.22 واحد به پايان رسيد. در ميان ساير شاخص هاي مهم آسيايي ، Topix ژاپن صعودي است. (محدوديت محاسبه تغييرات قيمت در ساعات پاياني جلسه معاملات روزانه در بورس اوراق بهادار نيويورك)

سوخت

در بازار طلاي سياه قيمت ها در حال كاهش است. بشكه نفت وست تگزاس اينترمديت با 1.05 درصد افزايش به 60.80 دلار بشكه و هر بشكه نفت برنت درياي شمال با افت 1.26 درصدي به 61.45 دلار رسيد.

طلا و نقره

همچنين در بازار فلزات گرانبها ، قيمت هر اونس طلا در مقايسه با روز گذشته با قيمت 1775.32 دلار زير 0.82 درصد فروخته شد. هر اونس نقره 0.09 درصد با 27.32 دلار فروخته شد.

انتهاي پيام

منبع: مجله پزشكي سلام دكتر
ريزش بورس هاي جهاني – سلام دكتر

https://hydoc.ir/ريزش-بورس-هاي-جهاني-سلام-دكتر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.