تئاتر مرصاد تئاتر پايان منافقين است

به وبلاگ جامع پزشكي خوش آمديد.

تئاتر مرصاد تئاتر پايان منافقين است

بر اساس گزارش ها عنوان؛ جشنواره ملي تئاتر مرصاد امروزه يكي از مهم ترين جشنواره هاي كشور است حفاظت مقدس هست يك. تئاتر مرصاد، تئاتري منحصر به فرد و جدا از نيروي انتظامي است. حماسه مرصاد و نفرت. چهره منافقان را بايد برجسته و بزرگ كرد; منافقاني كه هيچ اثري از ترس و جنايت ندارند، …

منبع :
تئاتر مرصاد تئاتر پايان منافقين است

تئاتر مرصاد تئاتر پايان منافقين است https://ijmarket.com/blog/تئاتر-مرصاد-تئاتر-پايان-منافقين-است/ ايجي ماركت Sat, 20 Nov 2021 22:31:12 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/تئاتر-مرصاد-تئاتر-پايان-منافقين-است/

بر اساس گزارش ها عنوان؛ جشنواره ملي تئاتر مرصاد امروزه يكي از مهم ترين جشنواره هاي كشور است حفاظت مقدس هست يك. تئاتر مرصاد، تئاتري منحصر به فرد و جدا از نيروي انتظامي است. حماسه مرصاد و نفرت. چهره منافقان را بايد برجسته و بزرگ كرد; منافقاني كه هيچ اثري از ترس و جنايت ندارند، …

منبع :
تئاتر مرصاد تئاتر پايان منافقين است

بر اساس گزارش ها عنوان؛ جشنواره ملي تئاتر مرصاد امروزه يكي از مهم ترين جشنواره هاي كشور است حفاظت مقدس هست يك. تئاتر مرصاد، تئاتري منحصر به فرد و جدا از نيروي انتظامي است. حماسه مرصاد و نفرت. چهره منافقان را بايد برجسته و بزرگ كرد; منافقاني كه هيچ اثري از ترس و جنايت ندارند، نه تنها در ايران اسلامي بلكه در عرصه بين الملل همچنان قابل مشاهده هستند. اين جشنواره ضد تروريسم و ​​بستري براي افشاي چهره هاي نفاق آنهاست.

جشنواره ملي تئاتر مرصاد از ابتدا تا به امروز فراز و نشيب هاي زيادي را پشت سر گذاشته و با وجود چالش هاي فراوان توانسته خود را سربلند و مورد قبول اهالي تئاتر قرار دهد.

تمري، رئيس دفتر اسلامي اسلام آباد غرب با يك روزنامه نگار برجسته مصاحبه كرد

تئاتر مرصاد سكوي پايان منافقين استتئاتر مرصاد سكوي پايان منافقين است

وي با اشاره به كشتار 17 هزار انسان بي گناه در كشورمان و برخورد غيرانساني با منافقين در شهرستان اسلام آباد غرب گفت: يكي از رسالت هاي جشنواره ملي تئاتر مرصاد بحث مبارزه با تروريسم است كه بايد به آن اضافه شود.

اين جشنواره عنوان ملي خود را دريافت كرده است

تئاتر مرصاد تئاتر مرصاد

تمري گفت: به لطف استقبال عمومي هنرمندان در گذشته، امروز با وجود عارضه قلبي، در دوازدهمين فراخوان جشنواره شاهد حضور 200 اثر از حدود 28 استان در 4 بخش جشنواره هستيم. آمار نشان مي دهد كه جشنواره عنوان كشوري خود را دريافت كرده است.

جشنواره بايد سر اعتبار مديركل هنر اقتصادي باشد

تئاتر مرصادتئاتر مرصاد

رئيس دفتر رهبري اسلامي در اسلام آباد غرب با تاكيد بر موفقيت جشنواره مرصاد تاكيد كرد: اين جشنواره تنها جشنواره پاسداشت مقدس در استان كرمانشاه و تنها جشنواره ملي در منطقه مرصاد و جشنواره منافقين است. مديريت هنرهاي نمايشي تعيين سطح.

تمري افزود: در سال هاي اخير حمايت هاي مديركل فرهنگ اسلامي و ارشاد استاني و ادارات دولتي و غيردولتي شهرستان به صورت محدود انجام شده است كه منجر به تداوم و عدم مشاركت جشنواره شده است. . در زمين جشنواره.”

تمري خطاب به شهداي مرصاد و 1200 شهيد اسلام آباد غرب و خسارات وارده به شهر در اين منطقه گفت: منافقين مي خواهند چهره هاي نفرت خود را پاك كنند و جشنواره مي تواند از اين اقدام و كاري كه به همراه خواهد داشت جلوگيري كند. قهرماني نسل هاي گذشته است و اميدواريم اين جشنواره در اعتبارات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار گيرد.

وي با تاكيد بر تلاش دبير جشنواره و هنرمندان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: كاري كه روزي شهداي انقلاب با حضور در مرزهاي جنگ، هنرمندان اسلام آباد غرب واقعاً در عرصه هنر انجام مي دهند.

رسانه ها بايد به جشنواره به عنوان يك نماد استاني و ملي نگاه كنند

تئاتر مرصاد سكوي پايان منافقين استتئاتر مرصاد

تمري در پايان از رسانه ها تشكر كرد

استان كرمانشاه و شهرستان گفت: از رسانه ها مي خواهم نگاه شخصي به جشنواره داشته باشند.

نوروزي دبير دوازدهمين جشنواره سراسري تئاتر گفت: جشنواره ملي تئاتر مرصاد در چهار رشته نمايش خياباني، تئاتر و نمايشنامه نويسي و كتابخواني برگزار مي شود.

پست هاي مرتبط:

200 پروژه ارسالي به جشنواره ملي تئاتر مرصاد

تئاتر مرصادتئاتر مرصاد

نوروزي تعداد آثار ارسال شده در جشنواره را 200 اثر عنوان كرد و افزود: 65 اثر در تئاتر، 63 اثر در تئاتر خياباني و 72 اثر در تئاتر به 27 نويسنده جشنواره از جشنواره رسيد. .

دبير جشنواره ملي تئاتر مرصاد گفت: اگرچه شرايط خاص كروني در جامعه از سوي ديگر و شرايط ويژه جشنواره از نظر اشتغال وجود دارد، اما نياز به حضور در جشنواره بسيار زياد است و اين نشان مي دهد كه جشنواره در حال كسب جايگاه خود است. وضعيت ملي.” او انجام داد.

فعاليت هاي نوشتاري منتخب را معرفي كرد

تئاتر مرصادتئاتر مرصاد

او ادامه داد: پخش اسكريپت به داوران و تيم هاي منتخب ابلاغ شده و تيم هايي كه قرار است تئاتر خواني را انجام دهند توسط دبير تعيين شده و در حال تمرين هستند.

8 نمايش صحنه اي و خياباني در جشنواره معرفي مي شود

8 نمايش صحنه اي و خياباني در جشنواره معرفي مي شود8 نمايش صحنه اي و خياباني در جشنواره معرفي مي شود

منشي دوازده جشنواره ملي تئاتر مرصاد وي گفت: اطلاعيه داوران تئاتر و بخش تئاتر توسط دبير جشنواره صادر شد و برآورد ما اين است كه 8 تئاتر و تئاتر خياباني در جشنواره معرفي كنيم.

نوروزي در پايان ابراز اميدواري كرد با تامين بودجه و اعتبارات جشنواره زميني براي برگزاري باشكوه جشنواره حضور فراهم شود.

نمايندگان مجلس اسلام آباد غرب و دالاهو از نزديك تماشاخانه ملي مرصاد را پيگيري كردند.

مجتبي بخشي پور نماينده اسلام آباد غرب و دالاهو در همايش اسلامي نيز نيات عميقي مانند نياز به هنر در تئاتر ملي دارد كه نشان از لزوم تداوم جشنواره دارد.

وي تصريح كرد: اين جشنواره با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، گراميداشت كار غرور آفرين مرصاد، شهداي تاريخ ايران، پاسداشت خانواده هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران در هشت سال پاسداشت و مقاومت مقدس برگزار مي شود. جايگاه حماسي مردم اسلام آباد غرب در قرن هشتم سال حافظ الهي سرآغاز جنايت و تروريسم منافقين كور از چهل و دو سال پيش تا امروز است. براي تداوم برگزاري استاندارد لازم، لازم است جشنواره در پايان دوره در اعتبارنامه ميراث فرهنگي وزارت رهبري اسلامي گنجانده شود.

ناهيد صيدي

آنچه برخي در حال يادگيري هستند:

نويسنده: عليرضا يوسفي

منبع :
تئاتر مرصاد تئاتر پايان منافقين است

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.