مراقبت هاي دوران بارداري در زمان سفر به شمال و جنوب ايران

بارداري يكي از سخت ترين دوران زندگي يك مادر است، بنابراين او بايد تمام تلاش خود را بكند تا با خيال راحت از آن عبور كند. اگرچه بيشتر مادران باردار در اين دوران نگران سفرهاي طولاني مدت هستند، اما سفر براي زنان باردار بسيار مهم است. راهنماي سفر به شمال و جنوب ايران در دوران …

منبع :
مراقبت هاي دوران بارداري در زمان سفر به شمال و جنوب ايران

مراقبت هاي دوران بارداري در زمان سفر به شمال و جنوب ايران https://ijmarket.com/blog/مراقبت-هاي-دوران-بارداري-در-زمان-سفر-به/ Mon, 22 Nov 2021 08:10:01 0000 سلامتي و پزشكي https://ijmarket.com/blog/مراقبت-هاي-دوران-بارداري-در-زمان-سفر-به/

بارداري يكي از سخت ترين دوران زندگي يك مادر است، بنابراين او بايد تمام تلاش خود را بكند تا با خيال راحت از آن عبور كند. اگرچه بيشتر مادران باردار در اين دوران نگران سفرهاي طولاني مدت هستند، اما سفر براي زنان باردار بسيار مهم است. راهنماي سفر به شمال و جنوب ايران در دوران …

منبع :
مراقبت هاي دوران بارداري در زمان سفر به شمال و جنوب ايران

مراقبت هاي بارداري در سفر به شمال و جنوب ايران

بارداري يكي از سخت ترين دوران زندگي يك مادر است، بنابراين او بايد تمام تلاش خود را بكند تا با خيال راحت از آن عبور كند. اگرچه بيشتر مادران باردار در اين دوران نگران سفرهاي طولاني مدت هستند، اما سفر براي زنان باردار بسيار مهم است.

راهنماي سفر به شمال و جنوب ايران در دوران بارداري

بارداري دوران سخت و البته شيريني است كه مادر مي تواند ابتدا با جنين در تماس باشد. اكثر مادران فكر مي كنند كه ماندن در خانه و استراحت بهترين كاري است كه مي توانند در دوران بارداري انجام دهند. اما اگر جنين در شرايط خاص و خطرناكي قرار نگرفت، مادر مي تواند با نظر پزشك مراجعه كند و به بهبود خلق و خوي او كمك كند.

پياده روي در دوران بارداري نيازمند در نظر گرفتن اين نكات است كه در ادامه اين مقاله برخي از آنها را با شما در ميان مي گذاريم.

بهتر است قبل از رفتن در دوران بارداري نكته را بدانيد

به متخصص مراجعه كنيد

اگر تصميم به حركت در دوران بارداري داريد، مراجعه به پزشك متخصص اولين قدمي است كه بايد برداريد. اگر پزشك پس از معاينه شما و جنينتان نگراني خاصي در مورد سفر شما ندارد، مي توانيد سفر خود را برنامه ريزي كنيد و مناسب ترين مكان را انتخاب كنيد. فراموش نكنيد كه توصيه هاي پزشك خود را در مورد انتخاب خودرو دنبال كنيد.

اطلاعات آب و هوا در مقصد

تغيير آب و هوا در مقصد مي تواند مشكلاتي را براي زنان باردار ايجاد كند كه البته براي مادر و جنين خطرناك نيست. با اين حال، بهتر است مكاني را براي سفر انتخاب كنيد كه در طول روز تغيير آب و هوا را احساس نكنيد.

تنقلات سالم و مناسب براي خوردن در دوران بارداري تهيه كنيد

غذا يكي از مواردي است كه در دوران بارداري بايد به آن دقت كرد. در روزهاي پياده روي، مطمئن شويد كه تنقلات سالم و نوشيدني هاي طبيعي به همراه داشته باشيد تا انرژي لازم براي فعاليت هايتان را به شما بدهد. براي رژيم غذايي خود بهتر است آجيل و ميوه ها را در نظر بگيريد. در طول سفر آب فراوان بنوشيد.

داروها و مدارك لازم را داشته باشيد

قبل از شروع به جمع آوري وسايل سفر، حتما مدارك لازم را برداريد و در كيف مخصوص قرار دهيد. علاوه بر سوابق پزشكي، حتما مدارك پزشكي خود را نيز به همراه داشته باشيد. اگر در دوران بارداري دارو مصرف مي كنيد، حتماً آن را مصرف كنيد و اگر به دارو حساسيت داريد، فهرستي از آن تهيه كنيد و در كيف خود قرار دهيد. مصرف داروهايي مانند تهوع درد، تورم و اسهال توصيه مي شود. بهتر است قبل از مراجعه به پزشك به آنفولانزا مبتلا شويد تا از اين ويروس در امان بمانيد.

رزرو خانه با تجهيزات مناسب براي بارداري

انتخاب هتل و محل اقامت مناسب يكي از مهم ترين مواردي است كه در سفر در دوران بارداري بايد به آن توجه كرد. مناطق شمالي و جنوبي ايران از جمله مناطقي هستند كه امكانات اقامتي و هتلداري مناسبي دارند. با مراجعه به وب سايت جاباما مي توانيد هتل يا آپارتمان مورد علاقه خود را به صورت آنلاين رزرو كنيد. يكي از مواردي كه هنگام انتخاب مسكن در دوران بارداري بايد به آن توجه كنيد، فاصله مسكن تا درمانگاه يا بيمارستان است. اگر به هر دليلي نياز به مراقبت هاي ويژه داريد، بايد سريعا به مركز بهداشت مراجعه كنيد. شما مي توانيد جزئيات اقامتگاه را در سايت جاباما مشاهده كنيد و بهترين گزينه را انتخاب كنيد. خانه شما بايد از سلامت خوبي برخوردار باشد. با مطالعه نظرات كاربران در مورد مسكن هاي مختلف، بهتر با كيفيت خدمات درماني و بهداشتي هر گزينه آشنا مي شويد. در اينجا چند نكته براي كمك به شما براي شروع ارائه شده است: اين هتل ها در شهرهاي محبوب واقع شده اند و جزئيات اين هتل ها را مي توانيد در وب سايت جاباما بيابيد و به صورت آنلاين درج كنيد.

هتل بين المللي كيش

هتل بين المللي كيش يكي از بهترين هتل هاي پنج ستاره كيش است. فاصله هتل تا بيمارستان 5 دقيقه است كه باعث مي شود در دوران بارداري در سفر راحت باشيد. برخي از امكانات و خدمات هتل بين المللي كيش عبارتند از: استخر روباز، سالن زيبايي، سالن ماساژ، رستوران ايراني و فرنگي، كافه تريا، اتاق بازي كودكان، كافي شاپ مخصوص بانوان، تاكسي سرويس، اينترنت در لابي، كنترل دماي مناسب، يخچال در اتاق، مغازه، لباسشويي، اعلام حريق، آسانسور و…

اين هتل به بسياري از جاذبه هاي كيش مانند ورزش هاي آبي، زمين واليبال ساحلي، اجاره دوچرخه، سالن نمايش، مركز خريد و دريا بسيار نزديك است و مي توانيد به راحتي در جزيره قدم بزنيد. البته اگر به دنبال زندگي خصوصي هستيد كيسي به شما توصيه مي كنيم گزينه هاي اقامتي مانند ويلا و سوئيت در كيش را در نظر بگيريد.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم يك هتل چهار ستاره زيبا در قشم است. فاصله اين هتل تا بيمارستان حدود 5 دقيقه است. همچنين هتل ارم به سواحل و جاذبه هاي گردشگري قشم مانند قلعه پرتغالي ها، مراكز خريد، باغ هاي گياه شناسي و … بسيار نزديك است. رستوران اين هتل منظره زيبايي از خليج فارس دارد و مي توانيد هنگام صرف غذا از زيبايي منظره آن لذت ببريد. از امكانات هتل ارم قشم مي توان به تاكسي سرويس، سرويس روزانه، سيستم صوتي عالي، لاندري، سالن بدنسازي، آسانسور و … اشاره كرد. ساختار داخلي اين هتل به زيبايي نماي بيروني است و اتاق ها از تميزي بالايي برخوردار هستند. جزيره قشم با توجه به موقعيت و فرهنگ آن، اقامتگاه هاي بوم گردي زيادي وجود دارد كه تجربه اقامتي دلپذيري را ارائه مي دهند، اگرچه گزينه هاي اقامتي ديگري مانند سوئيت و هتل در جزيره وجود دارد.

هتل پارسيان آزادي رامسر

مراقبت هاي بارداري در سفر به شمال و جنوب ايران

هتل پارسيان آزادي يكي از قديمي ترين هتل هاي رامسر است كه معماري خاص خود را دارد. طراحي هتل نيز بسيار جذاب است. خدمات اسپا در اين هتل يك مزيت بسيار ضروري براي مادران باردار است كه مي توانند تا آخر عمر از آن لذت ببرند. استخر روباز، زمين تنيس، زمين بازي كودكان، سينماي بزرگ، رستوران ايراني و فرنگي، كافي شاپ با كيفيت، خدمات روزانه، گاوصندوق، سيستم تهويه مطبوع، فروشگاه، پاركينگ، خشكشويي، سالن اجتماعات، آسانسور و 2 اتاق در هتل پارسيان آزادي . او يك رامسر است فاصله اين هتل تا بيمارستان امام سجاد رامسر 1 دقيقه مي باشد. شهر البته رامسر اين شهر به خاطر ويلاهاي خيره كننده و ساير اقامتگاه هايش مشهور است.

قوانين سفر هوايي در دوران بارداري

مراقبت هاي بارداري در سفر به شمال و جنوب ايران

پرواز در دوران بارداري خطرناك تلقي نمي شود مگر اينكه در موقعيت حساس و خطرناكي براي بدن و جنين خود قرار داشته باشيد. با اين حال، هر شركت هواپيمايي قوانين خاص خود را در مورد سفر در دوران بارداري دارد. پس بهتر است قبل از خريد بليط هواپيما قوانين مربوط به بارداري را از ايرلاين جويا شويد. اكثر شركت‌ها به زنان باردار اجازه نمي‌دهند بعد از هفته 36 مراجعه كنند، با اين حال، اين قوانين متفاوت است.

مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و بانك مشاغل اينفوجاب هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
مراقبت هاي دوران بارداري در زمان سفر به شمال و جنوب ايران

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.