مديركل كميته امداد استان تهران شنبه هفته آينده پاسخگوي مردم است

مديركل كميته امداد استان تهران روز شنبه (24 آنلاين) مردم تهران را از طريق سيستم ارتباطات الكترونيكي (صمد) بين مردم و دولت پاسخگو دانست. به گزارش تيتر نيوز به گفته كميته امداد ، سيد ابوالفضل پروانچي – رئيس كميته امداد تهران – شنبه (15 آنلاين) از ساعت 11 صبح تا 12:30 بعد از ظهر به …

مديركل كميته امداد استان تهران شنبه هفته آينده پاسخگوي مردم است https://titr-news.ir/2021/10/مديركل-كميته-امداد-استان-تهران-شنبه-هف/ Mon, 11 Oct 2021 16:43:00 0000 اجتماعي https://titr-news.ir/2021/10/مديركل-كميته-امداد-استان-تهران-شنبه-هف/ مديركل كميته امداد استان تهران روز شنبه (24 آنلاين) مردم تهران را از طريق سيستم ارتباطات الكترونيكي (صمد) بين مردم و دولت پاسخگو دانست. به گزارش تيتر نيوز به گفته كميته امداد ، سيد ابوالفضل پروانچي – رئيس كميته امداد تهران – شنبه (15 آنلاين) از ساعت 11 صبح تا 12:30 بعد از ظهر به …

مديركل كميته امداد استان تهران روز شنبه (24 آنلاين) مردم تهران را از طريق سيستم ارتباطات الكترونيكي (صمد) بين مردم و دولت پاسخگو دانست.

به گزارش تيتر نيوز به گفته كميته امداد ، سيد ابوالفضل پروانچي – رئيس كميته امداد تهران – شنبه (15 آنلاين) از ساعت 11 صبح تا 12:30 بعد از ظهر به منظور بازديد از حقوق شهروندان و احترام به وضعيت شهروندان تهراني به تهران سفر مي كند. سامانه روابط (SAMAD) در فرمانداري مسئول تماس با 111 شهروند استان است.

شهروندان تهراني مي توانند با شماره 111 تماس گرفته و پيشنهادات ، انتقادات ، شكايات و درخواست هاي خود را مستقيماً با رئيس كميته امداد استان تهران در ميان بگذارند.

ارتباط از طريق سيستم SIMAD براي ايجاد بستر مناسب براي ارتباط دوجانبه بين مقامات و مردم با هدف عدالت محوري ، پاسخگويي سريع به شكايات و خواسته هاي مردم ، كاهش مراجعات ، زمان و جلوگيري از هدر رفتن افراد انجام مي شود.
انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.